MU vs kisah cinta

MU lawan dengan pasukan pilihan Malaysia dua kali.
Dua-dua game Malaysia kalah,3-2, 2-0.
Main dua kali kat Malaysia sebab takut bom kalau main kat Indon.
Penganjur untung banyak…

Aidil kawin dengan Rita, dah dapat anak pun…
Zaquan pulak dah digosip dengan adik Rozita, si Ayu Raudhah.
Asrarudin pulak dengan kakak Ayu, si Rozita.

Artis mana yang nak bercinta dengan striker team bola kampung aku?
bezanya pagi dia gembala kambing, petang dia main bola kat padang tepi
kandang kambing dia kat kampung aku…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to MU vs kisah cinta

  1. noorlara says:

    nampaknya glamour sungguh jadi pemain bola sepak ek

  2. semutzapi says:

    Noor,
    bela kambing pun glamour pe..time raya, cuti sekolah satu kampung carik…

  3. nasz says:

    kabare?

  4. Masy says:

    ade org lain yg available x kt kg u tu? meh sini kenal2 hihi

  5. semutzapi says:

    nasz,
    macam pernah dengar nama ni?πŸ˜‰ txs drop…

    Masy,
    yoo la tu….

  6. 13may says:

    ada kambing lagi mahal dari anak dara tauπŸ˜€

  7. semutzapi says:

    13 may,
    gua rasa kambing tu rajin mandi…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s