talam dua tiga muka

face

satu dunia
satu benua
satu negara
satu Malaysia
jutaan umat manusia
tiada satu pun yang sama wajah
sama rupa, sama muka
Maha suci Tuhan.

Lokasi : Masjid negara /14 ramadhan

*gua benci orang yang bermuka-muka…sangat-sangat!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to talam dua tiga muka

  1. relevan says:

    Talam enambelas muka pun ada kat dunia ni bro..he he

  2. semut api says:

    relevan,
    gua cukup hangin dengan spesis orang macm ni, bikin rosak saje…

  3. cerpelai says:

    Makan kuih seri muka,
    Tersilap bubuh cuka;
    Biar banyak muka,
    Jangan bermuka-muka.

    Marah jangan simpan nanti jadi sakit.. Jangan tambah pesakit! Kehkehkeh..

  4. semut api says:

    Cerpelai,
    dalam dunia ni ada yg terlebih sudu dari mangkok! tu yang payah bro… sakit ni tak ada kena mengena dgn h1n1…jgn risau 🙂

  5. kangnasir says:

    cite ttg muka2 ni teringat kat bazar ramadhan ni kadang2 beli kuih talam dgn seri muka dah basi pun ada.

  6. semut api says:

    kangnasir,
    tu namanya kuih yg dijual oleh orang yg talam dua muka jugak…entah2 stok lima hari lepas punya..

    txs drop.

  7. eyh.
    gua cam pnh dgr kat dunia ni ade 7 org muke sama cam kita.
    haha.
    tu org kata pelanduk dua serupa.

  8. kamil says:

    erk..
    masjid negara mana ni?

  9. semut api says:

    bijen,
    sama tp x serupa..macam lu dengan jacko pun macam ada persamaan …🙂

    Kamil,
    tu sample pic je bro…tp klu lu pegi masjid negara muka yang minta sedekah tu lebih kurang sama macam dlm pic tu…

  10. Masy says:

    sebut talam, teringat kuih talam. heh.

  11. semut api says:

    masy,
    kuih talam sedap di makan..talam dua muka tengok pun muak..

  12. bejahnz says:

    ahaha.
    ciss.
    jgn dikenang org yg dah pergi.
    gua afro jacko mohawk.
    hahaha.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s