Dua jenis lembu…

Ada dua jenis lembu dalam dunia ni…

Satu,
Lembu yang ditambat.

Dua,
Lembu yang dilepas bebas.

gua pilih lembu yang ditambat…

…( ? )

.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Dua jenis lembu…

  1. Masy says:

    gua pilih sate lembu

  2. semut api says:

    daging sate lembu import kan? hi-taste & luv makan-makan…

  3. cerpelai says:

    Gua pilih untuk tidur..

  4. semut api says:

    Cerpelai,
    boleh tidur tapi bukan di kandang lembu…

  5. syura says:

    lembu ditambat nak wat korban kerr.. jgn lupa gua sudah laa

  6. syura says:

    kata nk jumpa gua..bila lg….nak diskus2..hehhehe

  7. semut api says:

    Syura,
    nak joint korban jom la..
    kita jumpa kat port lama..bole jumpa geng2 lama sekali..

Leave a Reply

