separuh bosanku pergi

rutin hidup kadang-kadang sangat membosankan…

Nasib baik juga ada cerita tentang kapal selam yang tidak boleh menyelam

dan adalah lebih membanggakan proton pula akan melancarkan model exora turbonya, sangat menarik kan…

.

di sisi dunia yang lain mungkin sangat menggembirakan

rutin hidup sangat-sangat membosankan !

.



This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to separuh bosanku pergi

  1. cerpelai says:

    Gua tak rasa dunia ni bosan…
    Sebab dunia ni memang tak bosan dengan humorariumnya…

  2. Masy says:

    rutin takkan membosankan klu kita pandai mewarnai keadaan.. bkn guna kaler pensel ye encik semutapi. hehehehe

    selamat hari isnin…

  3. …..kebosanan itu spt dah menjadi makanan harianku….kok dapek seronok sikit sehari…perghhhhh

  4. semut api says:

    cerpelai,
    hahaha..betoi bro..
    besi dah timbul balik..🙂

    masy,
    gua nak kaler dengan water kaler…mesti lebih meriah…

    ouled,
    cuba jalan undur belakang…kot-kot bole setel…

  5. Salam bro…baru separuh je pergi kan…ok lagi tu…

  6. semut api says:

    yb,
    hahahaha… panda i la lu..
    kalau separuh nyawa macamana ?

  7. Jae (Greeny) says:

    Semut api…..

    lama kiota tak berblogging eh…Jae (greeny) lama nak blog balik.

    bercakap tentang proton, jae macam suka dgn 7 setaer barunya….looks good.

  8. semut api says:

    Greeny,
    Sangat lama hilang…
    hows life? Dah berdua ke?
    proton exora -amazing mpv ..bole la beli 3 unit ke
    …🙂

  9. nita says:

    nk pinjam EXORA bleh???

  10. semut api says:

    nita,
    masa pi melaka awat x habaq?

  11. raudah says:

    Kenapalah manusia suka berteka-teki dalam kehidupan. Adakah kerana dia terlalu suka bersembunyi di sebalik topengnya…. tak faham betullah…

  12. semut api says:

    pn raudah,
    privacy juga penting dalam hidup..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s