Jangan tak percaya beb…

Sama ada korang percaya atau tidak, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) bukan sahaja tidak memiliki kuasa untuk menutup premis menjual gajet seks dan ubatan berkaitan malah ia turut dikecualikan daripada dikenakan lesen sejak penghujung tahun lalu.

DBKL menganggap premis menjual pelbagai gajet seks sama seperti kedai menjual pelbagai cenderamata yang boleh didapati di pasaran terbuka.

Gua nak tanya, adakah rakyat satu Malaysia sudah mengidapi krisis mental yang terlalu kronik?  Siapa yang kita nak tuding jari selepas ini?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Jangan tak percaya beb…

  1. Masy says:

    biasenya hujung² nanti, semua akan menuding pada undang² yg katanya belum digubal, atau sedang dlm perbincangan, atau apa saja yg berkaitan dgn undang² yg tidak membolehkan mereka bertindak.

    padahal sape yg buat undang² tu semua. hmmmmmmmmmm?

    p/s: wah garangnya header! cuba senyum sket mcm ni🙂 hehe

  2. semut api says:

    masy,
    teringat lagu bangau oh bangau…

    p/s : header siapa yang garang?

  3. Masy says:

    header encik awak la… takkan header org lain nk komen kat sini kot :p

  4. relevan says:

    ini baru dia..dah lama ujud kedai gajet seks ni..kenapa kawan tak tau..alahai!..tentu sudah ramai yang menyokong membeli belah kat kedai tu..

  5. semut api says:

    masy,
    ooo…ingatkan header otg lain…🙂

    relevan,
    jgn bukan kedai ni kat bandar J dah la bro…nanti ramai bangla beli..🙂

  6. cerpelai says:

    Baling batu sorok tangan…

    Dalam kes ni, ‘sorok tangan, baling batu’…..

  7. semut api says:

    cerpelai,
    kita tengok sape yg benjol kepala…🙂

  8. Anonymous says:

    sEMUT aPI,

    saper nak jawab eh,…..confusing kan

  9. Greeny (Jae) says:

    Hi Dean,

    saper nak jawab, confusing kan?

  10. semut api says:

    greeny,
    satu dunia semakin confuse….🙂

  11. bejahnz says:

    Sudah terhantuk baru terngadah bro.🙂

  12. semut api says:

    bejahnz,
    depa dah sapu habis kedai tu bro…🙂

  13. nita says:

    sumbatkn je memasing kt hspital mental! wpun dr segi luaran steady tp dalaman……….(isi tempat kosong)

  14. semut api says:

    nita,
    …..hampassss !

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s