Ku menumpang di sudut dunia…(?)

Kekadang Allah menyempitkan supaya kita tidak hanyut dalam kesenangan, kekadang Dia melapangkan supaya kita tidak dipagut kesempitan. Kekadang Dia melepaskan kita dari kedua-duanya supaya kita tidak bergantung kepada sesuatu selain dari Nya…(?)

 

Kasih abang….

 
 

     

 

.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Ku menumpang di sudut dunia…(?)

  1. Bijen M. says:

    Dia tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupan hambaNya.

  2. semut api says:

    Bijen,
    Maha mengetahui seru sekelian alam…

  3. Masy says:

    tiap2 apa yg terjadi dan ditentukan pd kita, ada sebab dan hikmahnya..

  4. semut api says:

    masy,
    sadis kan tengok pix tu…

  5. noorlara says:

    kekadang sempit kekadang lapang fikiran ni!

  6. semut api says:

    Noor,
    poket pun kekadang sempit😉

  7. nita says:

    ttba tersedar…thx bro

  8. semut api says:

    nita,
    thx je? Gua pun sedar jugak, dah lama tak belanja makan kat b.n.m 🙂

  9. sericun says:

    wahhh kulit baru? tp aku lebih suka kulit blog ita, cantek, lembut mcm ita jugak hahaha

  10. semut api says:

    seri,
    hidup perlu perubahan bebb…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s