Viva Spain…!

Akhirnya seperti rakyat 1dunia jangkakan Spain mengungguli takhta tertinggi bolasepak dunia. Sepanyol muncul Juara Piala Dunia pertama di bumi Afrika apabila menewaskan Belanda 1-0 menerusi jaringan Andres Iniesta pada minit ke-166 masa tambahan. 

  

Dalam meriah penyokong Spain seluruh dunia bersorak, gua terbaca beberapa komen menarik tentang American yang patah hati & rasa gah kononnya dia lah yang paling handal di muka bumi ni tapi tewas awal dalam persaingan bolasepak dunia. Maka ramailah yang bancuh American nih…

“Congratulation to Spain, and shame on you Americans attacking the World’ Sport which is called Football, all you American are good at is making wars and killing innocent people nobody care if Imperialist and arrogance racist America like Football o not, the world is a happier place without you…go back and play your Touchball and boring Baseball”

“Actually, the word Football, it is a game that play with foot and ball. and this is what the World Cup is about. Only United States called football soccer. What they call football in the United States it is not, because it is play with hand and ball. May be they should call it hand ball or egg ball something like this. They don’t have football in here”

“The way Americans are talking nonsense about Football, you’d think they would commit suicide if the USA won the bid to host the 2022 World Cup. Hopefully it won’t happen, for the sake of us Football-lovers who don’t want to see our sports greatest event so cheapened once again, or the suicide-prone Americans”

 

  

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to Viva Spain…!

  1. Bijen M. says:

    Woah!
    Terbaiklah.
    Nasib baik Israel pun tak menang WC.

  2. d-azali says:

    haha…btol btol btol!
    worldcup was more happier without “American reject”
    WAHHH….
    dunia bagaikan mengerti……
    tiada tempat untuk mereka untuk mereka duduk sepadang dengan kita…

  3. semut api says:

    bijen,
    gua rasa kalau dia menang tiap kali Wc buat kat tempat depa…mana yg sekutu dgn dia je yg joint..🙂

    d’azali,
    American memang muka tak malu.. They don’t have balls in here…

  4. seri from tmn rinting says:

    bro, mata aku merah lg nih, seb baik dah abis, kalau tak mata aku boleh tersembol keluar hahah aku menang bet, jum aku belanja kau —-> steben corner

  5. relevan says:

    Bravo.. La Roja..

  6. semut api says:

    seri,
    bolehhh…

    relevan,
    orang temin dah pandai cakap macam tu pulok..🙂

  7. d-azali says:

    sori..x jumpe kotak untuk menjerit..
    btol ke ade nampak sy kat MIHAS?
    misteri ni

  8. semut api says:

    d’azali,
    ada pegi tapi mungkin tak perasaan & tak berapa cam…🙂
    lepak stall mana satu?

  9. me3n says:

    US dikendali dek Yahudi sebenarnya..dan aku kira organizer WC, F*FA pun sama!

  10. semut api says:

    me3n,
    gua pun ada dengar mcm tu…

  11. Azrina3.7 says:

    bukan football fan..
    hanya suka tengok striker yg ensem aje.. boleh ?

    Amerika : Israel

  12. semut api says:

    azrina,
    Rawang FC pun hensem2 striker dia😉

  13. dzali says:

    sy dkt stall bistro,
    yg pkai baju bendera malaysia tu..
    hakhak..

  14. semut api says:

    dzali,
    x berapa cam la bro..
    lain kali pakai baju Spain🙂

  15. dzali says:

    en.semut..
    gurau jela,
    ingat nk buat lawak..
    rupanya x pegi makan kt bistro la tu.
    (kt bistro tu ade maskot baju bendera mesia)

  16. semut api says:

    dzali,
    tak pe next time MIHAS or world cup bole jumpa..

  17. fndrocka says:

    memandangkan dorg tak respek game..taknaklah sokong dorg ni

  18. semut api says:

    fndrocka,
    sokonglah selangor bro🙂
    txs drop nanti gua hit back….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s