Statistik hilang selipar…(?)

 

.

Ramadhan 3 – Sepasang selipar warna biru lesap. mungkin tersilap sarung. almaklum terlalu ramai jemaah…

Ramadhan 14 – Sepasang selipar tandas juga lesap. mungkin ramai yang pakai selipar tandas. tersilap sauk agaknya…

Ramadhan 21 – Sebelah kanan selipar pulak lesap. apa boleh buat, aku rembat pulak selipar tandas masjid yang      memang tinggal sebelah… 

 .

.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Statistik hilang selipar…(?)

  1. Bijen M. says:

    Boleh ganti Nik Aziz der.

  2. Masy says:

    lps ni pki terompah jelah.. hehehe

    (niat sedekah bulan ramadhan)

  3. PnCOnfused says:

    bro….

    wat cam kat masjid haram tuh… amiik siper buh dlm karung.. angkut masuk masjid… hehehehhe…

    takpelah.. niat sedekah, Allah nak uji sket jer tuh..😛

  4. semut api says:

    Bijen,
    ..tapi tuan guru selipar dia x pernah ilang.

    masy,
    susah nak tekan pedal minyak bebbb..

    pn C,
    nampak pelik pulak..🙂
    selipar tu x de la mahal sgt..tapi probnya aku kaki ayam bwk kete..kalau naik motor org ingat aku bawak lari motor org tau…

  5. dzali says:

    eh adoyai..
    statistik selipar ilang kt mesjid pon ada ka brO..
    power…
    xpa2… niat sedekah, buat org yg pkai selipar tu gi mesjid 5 waktu sehari semalam
    free2 jah dapat pahala…

  6. semut api says:

    dzali,
    haah betul tu..
    yg sakit hati tu sampai la ni aku pakai selipar besar sebelah tau…
    tapi gua dah beli selipar baru cap croc bukan ori kat masjid negara tadi..bajet raya..🙂

  7. nita says:

    selipar ada tulis nama tak…tu yg org bbulu jek tgk! lain kali tulis no tepon. nnti ‘jemput’ le kat mna2…ahaks

  8. semut api says:

    nita,
    selipar tu ada kaki tapi x bole balik jugak sbb gps dia masuk air kena hujan…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s