Beli Sambil beramal…(?)

Memenuhi permintaan seorang rakan blogger dan juga seorang penulis yang hebat…membeli sambil beramal katanya… Elee Mardiana.

KARNIVAL KARANGKRAF
MARI!
Mari kawan-kawan semua ke KARNIVAL KARANGKRAF, yang bertempat di KOMPLEKS KUMPULAN MEDIA KARANGKRAF, Lot 2, Jalan Sepana 15/3, Seksyen 15 Shah Alam pada 28 – 30 Januari 2011, di antara jam 9.00 pagi hingga 6.00 petang!

Dapatkan novel-novel saya secara diskaun di sana. Sambil membeli, sambil beramal. Dan kawan-kawan, anda juga boleh bertemu dengan novelis kesayangan kawan-kawan seperti Dr. HM Tuah Iskandar, Ramlee Awang Murshid, Meen Zulaikha, Norzailina Nordin, Aisya Sofea, Iris Ixora dan ramai lagi.

Yang paling best, diskaun 30% – 50% menanti kawan-kawan di sana. Apa lagi? JOM SERBU!!!

Dipersilakan baca entri di bawah untuk cerita sepenuhnya.
Khamis, Januari 20, 2011Mari Beramal Dengan Saya.

 
Penderitaan adik Mohd. Shah dan adik Mohd. Hairuman membuatkan saya tak dapat melelapkan mata sehingga kini. Saya sedih, saya menangis dan batin saya menjerit marah. Tetapi apa yang saya rasa, tidak mungkin dapat menyamai penderitaan yang dialami oleh kedua-dua orang adik ini.

Adik Mohd. Shah

Adik Hairuman

Oleh sebab itulah, saya mengambil keputusan untuk menderma seluruh royalti daripada 4 buah novel di bawah kepada adik-adik ini. Dan sumbangan ini berpanjangan. Maksud saya, selagi novel-novel ini dibeli orang, selagi itulah mereka akan menerima royalti tersebut. Ini sajalah yang boleh saya lakukan untuk membantu mereka.

Untuk merealisasikan niat ini, saya memerlukan bantuan kawan-kawan. Saya berharap kawan-kawan yang masih belum mendapatkan novel saya, sudi-sudikanlah membeli novel-novel di bawah untuk turut beramal bersama saya. Anda akan dapat novel-novel tersebut di samping beramal. Atau bagi yang tidak menggemari tulisan saya, boleh sedekahkan novel-novel yang anda beli kepada rumah anak-anak yatim atau sekolah-sekolah yang serba kekurangan. Buat pengetahuan, royalti itu akan terus diserahkan kepada kedua-dua orang adik ini oleh penerbit saya, Karangkraf. Jadi, anda tidak perlu risau duit derma anda tidak akan sampai ke tangan mereka.

Jadi, apa kata kawan-kawan semua? Sudi ikut saya beramal untuk meringankan penderitaan adik-adik ini? Minta jasa baik kawan-kawan untuk mengajak kawan-kawan anda yang lain ke blog ini dan beramal. Sumbangan yang akan diberikan, akan dibuat atas nama semua yang sudi mendapatkan novel-novel saya dan juga yang membantu mempromosikan niat saya ini. Ini sajalah yang dapat saya lakukan untuk membalas jasa kalian. Moga ALLAH memberi keberkatan berpanjangan kepada mereka terlibat. Amin.

Terima kasih, sayang-sayang semua. Moga usaha kita ini akan diberkati ALLAH hendaknya. Amin.

Novel-novel tersebut adalah:

Galaktika: Azamaris Muncul Kembali

Galaktika: Bertarung Dengan Akraba

Cinta Seorang Kekasih

Izad Menjejak Buku Sakti

.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Beli Sambil beramal…(?)

  1. Semut api says:

    masy,
    bukaann…Elee Mardiana.. Zalisa sekarang tengah tulis novel politik pulak..😉

Leave a Reply

